Vrátenie tovaru a reklamácia
Našich zákazníkov si hýčkame a chceme, aby boli s našimi službami spokojní a radi u nás nakupovali.
Preto v prípade Vrátenia tovaru alebo Reklamácie sa vždy snažíme vyjsť Vám maximálne v ústrety a záležitosť riešime v čo najkratšom čase.
VRÁTENIE TOVARU V 14 DŇOVEJ LEHOTE
V zmysle ust. § 7 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (cez internetový obchod) máte právo vrátiť tovar bez udania dôvodu v lehote 14 dní od prevzatia tovaru. V prípade, ak v rámci jednej objednávky bol tovar dodaný oddelene, lehota na odstúpenie plynie okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný.
Táto lehota sa nevzťahuje na podnikateľov a iné subjekty, ktoré nakúpili tovar na IČO.
Pri uplatnení práva "Odstúpenie od zmluvy" je nutné, aby ste nám tovar doručili na adresu:
myElegans.sk, faines, s.r.o., Štúrovo námestie 18, 911 01 Trenčín.
Vrátený tovar, prosím, bezpečne zabaľte a pošlite nám ho doporučene, nie však na dobierku.
Spolu s tovarom nám pošlite tiež doklad o kúpe a vyplnený a podpísaný formulár Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku - vzor na stiahnutie tu
Peniaze Vám vrátime po kontrole vráteného tovaru bankovým prevodom na Váš účet.
Vrátený tovar by mal javiť čo najmenšie známky opotrebovania a používania. Mal by byť čo najviac uvedený do pôvodného stav, v akom bol prevzatý, ideálne aj v originálnom obale. Tovar môže byť vyskúšaný (použitý), je však treba myslieť na náklady, ktoré nám vzniknú pri jeho uvedení do pôvodného stavu. Zníženiu vrátenej čiastky predídete tým, že tovar sami skompletizujete, očistíte a správne zabalíte.
Pokiaľ bol súčasťou zakúpeného tovaru aj darček zdarma, je potrebné ho vrátiť spolu s tovarom.
PRÍKLAD:
V prípade, že hodinky nespĺňajú Vašu predstavu, prosíme, nenoste ich a obratom nám tovar pošlite späť. Iba tak Vám môžeme zaručiť, že Vám bude vrátená plná čiastka.
V prípade vrátenia hodiniek s koženým remienkom, na ktorom budú zjavné známky nosenia (remienok bude ohýbaný v mieste zapínania) bude vrátená čiastka znížená na čiastku, za ktorú budú následne predané ako použitý tovar.
Rekapitulácia na záver:
1) Tovar nám môžete vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu. Lehota začína plynúť v deň prevzatia tovaru
2) Lehota na vrátenie končí v najbližší pracovný deň, ak 14. deň pripadá na víkend alebo sviatok
3) Odstúpenie od zmluvy musí byť dodávateľovi odoslané najneskôr v posledný deň 14 dňovej lehoty
4) Tovar doručte predávajúcemu najlepšie doporučene, náklady na vrátenie tovaru hradí zákazník
5) Tovar je možné vrátiť použitý, v neoriginálnom obale. Je však treba počítať s nákladmi, ktoré vzniknú predávajúcemu za jeho uvedenie do pôvodného stavu
6) Zásielka musí obsahovať: tovar, doklad o kúpe a podpísaný formulár Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku
7) Peniaze Vám vrátime najneskôr do 14 dní od doručenia Odstúpenia od kúpnej zmluvy, nie však pre doručením vráteného tovaru
Viacej info v nájdete v obchodných podmienkach alebo nás kontaktujte na obchod@myelegans.sk.
REKLAMÁCIA TOVARU
Preberaný tovar je poškodený
Pred samotným prevzatím zásielky od prepravcu prosím dôkladne prekontrolujte jej obal. Nikdy nepreberajte tovar od prepravcu v prípade, že je obal porušený.
Ak je tovar poškodený, aj keď je obal neporušený, bezodkladne (v deň doručenia) kontaktujte dopravcu - Slovenskú poštu na ktorejkoľvek jej pobočke a spíšte reklamáciu u dopravcu.
Tovar sa pokazil v záručnej lehote (24 mesiacov)
Pokazený tovar nám pošlite na adresu:
myElegans.sk, faines, s.r.o., Štúrovo námestie 18, 911 01 Trenčín.
Zásielka musí obsahovať tovar, doklad o kúpe a vyplnený a podpísaný Reklamačný formulár - vzor na stiahnutie tu
Zákonná lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní, termín sa snažíme čo najviac skrátiť. Spravidla sú reklamácie vybavené do 1 týždňa.
Drobné závady obratom opravíme, v prípade väčšej závady (napr. vady strojčeka na hodinkách) Vám môžeme ponúknuť:
1) možnosť výmeny tovaru za rovnaký nový
2) možnosť výmeny tovaru za iný v rovnakej alebo vyššej hodnote
3) možnosť vystavenia darčekového poukazu so 6 mesačnou platnosťou v hodnote reklamovaného tovaru
Ak bude reklamácia uznaná, vrátime Vám aj vynaložené náklady na doručenie reklamovaného tovaru. V takom prípade Vás požiadame o predloženie účtu za poštovné (podací lístok). Náklady za takéto poštovné musia byť v cene bežného doručenia prostredníctvom Slovenskej pošty (doporučený list/balíček).
Prosíme, aby ste pred odoslaním tovaru na reklamáciu zvážili, či sa skutočne jedná o vadu produktu, ktorá nebola spôsobená bežným alebo nesprávnym zaobchádzaním s tovarom.
DÔLEŽITÉ:
Reklamácia hodiniek sa spravidla vzťahuje na vadu strojčeka.
Vady spôsobené bežným nosením, nesprávnym zaobchádzaním, nárazom alebo iným mechanickým poškodením nemôžeme uznať.
Spravidla sa to týka:
• poškrabané alebo vypadnuté sklíčko
• odpadnutá ručička
• opotrebovaný kožený remienok (odery, záhyby spôsobené zapínaním apod.)
• opotrebovaný kovový remienok (ošúpanie, poškriabanie)
• opotrebované puzdro ciferníka (ošúpané, poškriabané)
• hodinky vystavené vode nad rámec uvedenej vodeodolnosti
Garancia: V prípade uznanej reklamácie na vážne závady tovaru Vám nikdy nebudeme vracať opravený tovar.
Vždy Vám ho vymeníme za nový, prípadne vrátime peniaze - pokiaľ nebude tovar v reklamačnej lehote skladom.
Pomôžeme Vám: Máte problém s tovarom, ktorý ste u nás kúpili, ale nemôžete naň uplatniť reklamáciu?
Pokúsime sa Vám napriek tomu pomôcť pomoci. Skúste nás najskôr kontaktovať (napr. na e-mail), aby sme sa s Vami dohodli na ďalšom postupe. Môžeme Vám ponúknuť naše služby na opravu závady.
Rekapitulácia na záver:
1) Tovar môžete reklamovať do 24 mesiacov po jeho zakúpení
2) Reklamáciu nám musíte doručiť najneskôr v posledný deň záručnej lehoty
3) Tovar nám doručte najlepšie doporučenou poštou, zásielky na dobierku nebudú prijaté
4) Zásielka musí obsahovať tovar, doklad o kúpe a vyplnený a podpísaný Reklamačný formulár
5) Lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní
6) Peniaze Vám v prípade uznanej reklamácie vrátime na Váš bankový účet
Viacej info v nájdete v Obchodných podmienkach alebo nás kontaktujte na obchod@myelegans.sk.